Vseslovenski študentski HR hekaton Kadrovski šprint se je letos odvijal med 9. In 10. aprilom. Na njem je tekmovalo trideset ekip študentov, ki so se tekom štiriindvajset ur pomerili v reševanju kadrovskih izzivov petih slovenskih podjetjih – KingsBox, skupina Triglav, Outfit7, Novartis v Sloveniji in Lidl Slovenija.
Dora Strmole, vodja projekta: »V spominu nam bo ostalo, da smo imeli kljub omejenim razmeram možnost sodelovati z enimi izmed najprepoznavnejših podjetji v Slovenij in na mednarodnem trgu (Outfit 7, Novartis, Lidl Slovenija, Skupina Triglav in KingsBox) in pa uspešno izpeljan virtualni dogodek.«
Izzivi so segali vse od privabljanje mladih kadrov pa do ustvarjanja ustreznega okolja za zaposlene, zato so se morali študentje za en dan preleviti v prave kadrovske strokovnjake. Čeprav je v prvi vrsti šlo za tekmovanje, pa je Kadrovski šprint zaznamovalo tudi povezovanje – znotraj ekip udeležencev, med ekipami in s predstavniki podjetij.
Zmagovalna ekipa podjetja KingsBox.
Kljub geografski in akademski razpršenosti je vse sodelujoče namreč družil skupen interes in to je upravljanje s človeškimi viri, ki so že od začetka rdeča nit Kadrovskega šprinta in čeprav si zaradi spletne izvedbe niso mogli seči v roke, pa so tekom dogodka vendarle bolje spoznali med seboj.
Dora Strmole, vodja projekta: »Kadrovski šprint je odlična priložnost za vse študente, ki se želijo preizkusiti v reševanju realnih kadrovskih izzivov, s katerimi se soočajo podjetja.«
Da bi pa potekal Kadrovski šprint še bolj zanimivo, sta zato poskrbela dva posebna gosta z izobraževalnima delavnicama. Rok Sitar, soustanovitelj podjetja Kibuba, je tekmovalcem predstavil najpogostejše napake pri reševanju izzivov in načine, kako se jim izogniti s pomočjo snovalskega razmišljanja (design thinking). Neža Gerden, vodja projektne pisarne v podjetju Lidl Slovenija, pa je tekmovalce opremila z uporabnimi nasveti, kako pripraviti jasno, zanimivo in učinkovito predstavitev (pitch), svoje rešitve.
Izobraževalna delavnica z Rokom Sitarjem, soustanoviteljem podjetja Kibuba.
Na koncu je zmagovalnih pet ekip, ki so tako rekoč podjetjem ponudile ustrezne, inovativne in hkrati izvedljive kadrovske rešitve, je na cilju jih je pričakala denarna nagrada v vrednosti 1000 evrov.
Dora Strmole, vodja projekta: »Največji izziv je bila zaradi celotne Covid-19 situacije komunikacija organizacijske ekipe in pa medsebojno sodelovanje treh različnih društev.«
Kljub temu, da je letos potekal Kadrovski šprint preko spletnih strani, lahko zaključimo, da je prihodnost kadrovanja v Sloveniji svetla in ne primanjkuje mladih kadrovskih upov, ter izrekamo iskrene čestitke vsem zmagovalcem, kot tudi organizacijski ekipi.